KRUNSKA 11
TV serija “Krunska 11” smeštena je u jednom dvorištu u Beogradu koje postaje epicentar događaja tokom globalne pandemije koronavirusa.
TV serija “Krunska 11” smeštena je u jednom dvorištu u Beogradu koje postaje epicentar događaja tokom globalne pandemije koronavirusa.
Radnja je smeštena u period – nekoliko dana pre operacije “Oluja” sve do njenog završetka, s epilogom u kojem se ukratko prikazuje izbeglički život naših junaka i njihovo snalaženje izvan Krajine.
Nikola Krsmanović živi van Beograda u nedovršenoj kući. Noću vozi taksi i ne pije
već godinu dana.
Andrija je i običan, porodičan čovek koji se bori sa svakodnevnim problemima i izazovima, baš kao i svi mi.
U seriji, nastaloj po prozi Ratka Dmitrovića, se radi o zanimljivim i neobjašnjivim događajima koji su se odigrali na teritoriji Srbije i bavili se paranormalnim pojavama.
Banatska ravnica 1942. godine. Rat, progoni i smrt. I usred svega toga događa se ljubav dvoje mladih kao obrana od te kataklizme…
Došavši sa grupom seljaka, sezonskih radnika iz Bosne u Banat devojka Jana napušta verenika i zaljubljuje se u Nikolu. Njeni ogorčeni zemljaci pozivaju verenika na osvetu u ime običaja i zakona njihovog kraja, ali u poslednjem trenutku seljaci osujećuju zločin.
Film govori o rađanju jedne ljubavi između dvoje mladih, o njenom trajanju, sa svim teškoćama i ljepotama koje ona nosi sa sobom, i o gašenju te ljubavi koja pada pod teretom dinamike i vrijednosti savremenog života. Radnja filma prati živote nekoliko mladih iz jedne škole u Beogradu, kao i o njihove probleme, naročito život Miloša Petrovića (Gojko Drulović), koji upoznaje Višnju (Neda Arnerić). Višnja je prikazana kao veoma lijepa djevojka koja voli da koketira i ciljoj je da se dopadneljudima, što zaljubljenom s druge strane Milošu ne odgovara, jer on želi da ima to što voli pored sebe. Na kraju se ispostavlja da je ona daleko od one fine devojke kakvom ju je zamišljao, te je on i napušta.
Film opisuje velika istorijska zbivanja iz perspektive dječaka i pokazuje sve apsurde i laži svijeta izvan porodice. U centru zbivanja je revolucija iz 1945. godine, kao i nacionalno oslobođenje. Velika revolucija donijela je i onu manju – revoluciju unutar porodice.
Spanski borac, prekaljeni komunista, dobije zadatak da organizuje ustanak u zapadnoj Srbiji. Narod se okuplja oko partizana i ubrzo su oslobođeni Bajina Basta, Požega, Užice, Čačak… Vrhovni stab partizanske vojske dolazi na slobodnu teritoriju. Uprkos napadima Nemaca, Užička republika živi. Neprijatelj započinje veliku ofanzivu protiv slobodne teritorije. Na Kadinjači, radnici fabrike sa slobodne teritorije, telima i puskama, odupiru se silovitom napadu. Nemci do poslednjeg unistavaju hrabri odred. Evakuisići bolnicu i izbeglice iz Užica, omladinci na zidovima kuća ostavljaju poruku: “Mi ćemo se vratiti”.
Sablazan je jugoslovenski partizanski film snimljen 1982. godineu režiji Dragovana Jovanovića po scenariju je napisao Velikimra Lukića. Protagonist, koga tumači Ljubivoje Tadić u svojoj prvoj filmskoj ulozi, je mladi partizan kome je pred kraj Drugog svetskog rata povereno čuvanje zarobljene esesovke (koju tumači Tanja Bošković). Radnja prikazuje kako se on u nju zaljubi te joj odluči pomoći u bekstvu, navukavši na sebe poteru svojih bivših drugova. Uprkos provokativne teme koja je izvrtala kanone partizanskog filma, kao i marketinške kampanje, koja je kao i većina tadašnjih jugoslovenskih filmova, sugerisala erotske sadržaje, Sablazan nije privukao veliku pažnju, a što se ponekad tumači njegovom lošom kvalitetom.
Kada se vrati kući, zatiče kuću napuštenu, spaljenu. Porodicu ubijenu. Za kratak vremenski period, njegov život i njegove nade se ruše… Horori njegovog ratovanja, vraćaju se, dok kroz retrospektivu vidimo kako on i drugovi spašavaju decu koja su, bežeći od ustaša, preživljavala jedući korenje, krijući se u rupama i pećinama, mnogi su zaboravili ime, te su ih oni ponovo krstili. Jedno od te dece, Novaka, Arsen spasava od smrti i po drugi put, mnogo godina posle, nakon rata…
Radnja se dešava za vreme Drugog svetskog rata i govori o dilemi kako sačuvati narod usred njemačke okupacije i ideoloških podjela. U srpskom selu na Badnji dan 1943, kapetan JVuO odlazi u grad na proslavu, a komanadu prepušta svom zamjeniku naredniku Katiću.
Grupa dečaka provodi vreme igrajući se u velikom dvorištu na periferiji grada. Jednog dana se tu pojavljuje mladić Nikola Maglaj koji postaje njihov put za upoznavanje života odraslih. Zaluđeni dečijim igrama i seksom, oni se istovremeno upuštaju u traganje po zbunjujućem lavirintu sveta odraslih.
U rudarski grad dolazi mlada rediteljka Milena, da postavi predstavu “Opera za tri groša” Bertolda Brehta sa glumcima amaterima. Ona pravi audiciju na kojoj se pojavljuju različiti ljudi različitih zanimanja. Među njima pronalazi svoje likove, a mi pronalazimo glavne junake našeg filma.
U malom bosanskom mestu Brezovi Dani, železnica na uzanom koloseku jeste žila kucavica, jer predstavlja jedini kontakt sa svetom. Na njoj rade generacije železničara iskreno voleći svoj posao. Nevolje nastaju kada stigne naredba o ukidanju saobraćaja na prugama uzanih koloseka.
Bivši kriminalac pokušava da se posle izdržane kazne, prilagodi novoj sredini. Dolazi do sukoba sa nekadašnjim drugovima koji žele da ga upletu u nove kriminalne poduhvate ali i razumevanje devojke sa kojom želi da otpočne novi i pošteniji život. I na kraju njegova smrt kao rezultat nesporazuma, nesrećnih okolnosti i loše sudbine.
Praznik u Sarajevu je prvi film reditelja Benjamina Filipovića. Priča o grupi kriminalaca koji ne kradu u svojoj zemlji već u inostranstvu-u uličnom žargonu-šanera. Kradu u zapadnoj Evropi, a za praznike dolaze kući. Nakon povratka se „transformišu u normalne ljude”. Neko od njih ima porodicu, neko samo roditelje, a neko suprugu koja je otišla. Nakon praznika vraćaju se u inostranstvo, ostavljajući svoj život za neki drugi dolazak, za praznike.
Radnja se događa s početka rata, 1941, partizani Marko i Brka vode svoj odred iz bitke u bitku, napadajući nemačke transporte, oslobađajući zatočene Jevreje, napadajući i sabotirajući fabrike. Marko (Rod Tejlor) se zaljubljuje u jevrejku Anu (Brioni Farel) u koju je zaljubljen i nemački kapetan Kurt Keler (Adam Vest) koji na sve načine pokušava da nađe nju, i konvoj Jevreja koji su mu partizani „oteli“.
Prva priča: Grupa partizana boreći se protiv jake zime i neprijatelja dolazi u planinsko selo, neprijateljski raspoloženo prema partizanima. Seljanka, kod koje su odsjeli borci otkriva da joj je neko ukrao šal. Odred stoji pred teškom odlukom – ipak osuđuje na strijeljanje mladića koji nije odolio iskušenju.
Priča o dječacima bez roditelja koji su poslije rata našli svoj novi dom u jednom adaptiranom manastiru. Njihova jedina igra je rat, no novopridošli plavi dječak ne prihvata njihovu zabavu. Na osnovu nekih indicija i pored zaštite upravnika Doma, dječaci posumnjaju da je plavokosi dječak njemačkog porijekla i počinju da mu sude kao ratnom krivcu. Njihova presuda je nemilosrdna, jer rat je ostavio dubok trag u dječijoj psihi. Film se zbog toga često nazivao jednim od ostvarenja Crnog talasa.
Filmska adaptacija “Narodnog poslanika” Branislava Nušića, jedne od najčešće postavljanih komada u istoriji srpskog pozorišta. Priča o političaru koji je zainteresovan samo za lične koristi i predsedavanje narodnom skupštinom.
Posle petnaest godina rada u Nemačkoj Nadu napušta muž, i vraća se u domovinu, otvara automehaničarsku radionicu i sa mladom ženom započinje novi život. Kako bi Nadi onemogućio povratak, priča o njenom raskalašnom životu. Ali Nada poznaje čaršiju, pa se u mercedesu, u pratnji mladog Nemca, vraća u svoje mesto. Kruže priče da će otvoriti veliki autoservis i tako uništi bivšeg muža koji oseća njenu želju za osvetom. Napušten od prijatelja i nove supruge, on odluči da ubije Nadu. U međuvremenu između Nade se zaljubljuje u Nemca.
Bivša prostitutka, traži penziju za svoj nekadašnji rad, što joj socijalizam, svojim humanim principima, ne osporava. Da bi ostvarila svoje pravo, potrebna su joj dva svedoka, a ona ih ima mnogo više. Međutim problem je jer niko neće da svedoči. Celo društvo pokazuje svoju sebičnost, lažni moral, predrasude i licemerje a ona potom umire ne uspevši da ostvari svoju veliku želju.
Glavnina partizanskih jedinica probila se na Sutjesci kroz njemački obruč. Sakrivena grupa ranjenika očekuje neizbježnu smrt od neprijatelja koji pretražuje teren. Komandant odlazi da potraži spasenje. U trenutku kada Njemci otkrivaju grupu, dočekuju ih uperene puške ranjenika, ali i pristiglih boraca.
Stanislava Pešić igra romantičnu mladu ženu želi da nema malograđanski mentalitet svojih roditelja. Njeni roditelji su članovi društvene elite i uživaju u blagodatima novca i političkih veza. Njen verenik je ranije delio njene progresivne ideale, ali se postepeno udaljavao od tog uverenja. Iako pokušava da ne postane poput njenih roditelja, ona neizbežno postaje deo grupe od koga je dugo bežala.
Ljubavna pisma s predumišljajem je jugoslavenski igrani film snimljen 1985. godine u režiji Zvonimira Berkovića. Po žanru je romantična drama, a protagonist, čiji lik tumači Zlatko Vitez je muzikolog koji se tokom liječenja u bolnici zaljubi u lijepu ženu (čiji lik tumači Irina Alfjorova) s čijim mužem dijeli bolničku sobu. Radnja prikazuje kako joj počinje slati anonimna ljubavna pisma. Ljubavna pisma su izazvala veliku pažnju s obzirom da je Berković bio autor tematski sličnog filma Rondo, koji se smatra jednim od najboljih ostvarenja jugoslavenske kinematografije; njegov uspjeh, međutim, nisu uspjela ponoviti.
Neposredno po završetku rata OZNA ubacuje u zaostale četničke redove svog obaveštajca pod nadimkom Doktor. Njegova misija je da pohvata četničke vođe obmanjujući ih da je on jedina čvrsta veza sa inostranstvom. Ali najvažniji cilj mu je uhvatiti živog generala Dražu Mihajlovića.
Šutka je malom mestu u Makedoniji, poznato kao ”Srećna dolina”, neslužbeni glavni grad Roma. Svi stanovnici žele biti šampioni u nečemu …
Februara meseca 1918. godine u Boki Kotorskoj je izbio najveći ustanak austrijskih mornara. Četrdeset ratnih brodova sa 6.000 mornara pobunilo se protiv austrijske monarhije. Ustanak je krvavo ugušen posle dva dana, a vođa ustanka streljan.
Edit je obična devojka koja živi u Beogradu, u nekom vremenu u budućnosti. Studira psihologiju i volontira u TDR istraživačkom centru. Njen zadatak je da brine o Abelu, autističnom matematičkom geniju. Abel nije progovorio ni jednu reč od kako je otkrio univerzalnu formulu koja ujedinjuje sve postojeće tipove energije. Njegova formula nosi ogromnu moć, ali je zaključana unutar Abelove glave.
Selo Vučevo je smešteno visoko u bosanskim planinama čiji su se stanovnici, usred ratnog meteža, našli na udaru dve ideologije, između četnika i partizana. Predstavnici te dve ideologije su partizanski komesar Španac i bivši kraljevski oficir Radekić. Španac je indoktrinirani fanatik, nosilac ideja kojima želi da promeni svet ne pitajući za žrtve, a Radekić je realni poznavalac situacije, čovek iz tih krajeva koji pokušava da sačuva narod, makar i po cenu sopstvenih ideala.
Dim je jugoslovenski crno-beli film iz 1967. godine. Režirao ga je Slobodan Kosovalić, a scenario su pisali Slobodan Kosovalić i Borislav Pekić. Po žanru je drama, a radnja prikazuje kako se mladi Jevrejin čija je porodica stradala u Holokaustu pokušava osvetiti godinama posle rata pokušava osvetiti komandantu koncentracionog logora koji izlazi nakon odslužene kazne za zločine.
Novinarka (Sladjana) videvši „ljutog“ bajkera (Fonza) pored tada premijera Putina na stadionu Marakana odlučuje da otkrije ko je taj čovek i kakva je to sudbina ukrstila puteve ova dva, na prvi pogled, sasvim različita čoveka. Njegov klub je vrlo zatvoren, pristup „civilima“ nije dozvoljen, ali uz Fonzinu pomoć ona uspeva da uđe u klub i da je trvdo muško bratstvo prihvati do te mere da joj čak dozvoljavaju i pristup delovima kluba gde „ženska noga nikada nije kročila“. Narednih godinu ipo dana oni putuju zajedno, ona upoznaje članove kluba i sam klub, motive takvog načina života, ideju koja ih spaja. Od prvog do poslednjeg putovanja pre svega upoznajemo Fonzu, njegov odnos sa predsednikom MC Noćni vukovi – Hirurgom, njegovim stavovima o smislu života i slobodi kao potrebi.
Nemačka familija Vajfert se polovinom XVIII veka naselila u Vojvodini koja je tada pripadala Austrougraskoj monarhiji. Vrednim radom cele familije, Vajfertovi su napredovali i sticali bogatstvo kroz osnivanje prve pivarske fabrike. Polovinom XIX veka, rodio se Đorđe Vajfert. Školovao se u Mađarskoj i Namačkoj gde je usavršavao pivarstvo. Već sa 23 godine, otvara fabriku piva u Beogradu, koju on vodi, i poslovno napreduje. Vremenom postaje veliki industrijalac. Njegova polja delovanja su mnogobrojna i za tadašnju Srbiju veoma važna. Osniva niz rudnika u Srbiji, postaje guverner Narodne banke Srbije, osnivač je mnogih važnih institucija, bio je istraživač, inovator, vrstan numizmatičar… Ali, i ogroman humanista, veliki donator i zadužbinar, neimar koji je podizao i katolička i pravoslavna zdanja…
Film “Beogradski fantom” snimljen je po istinitom događaju iz 1979. godine. Krajem augusta te godine u Beogradu, mladić po imenu Vlada Vasiljević, ukrao je bijeli „porsche 911 S targa“ i deset noći uzastopno izluđivao tadašnju Narodnu miliciju svojim noćnim vožnjama. Bezuspješni pokušaji Narodne milicije da „Zastavama 1300“ i „Zastavama 101“ zaustave bijeli porše okupljali su na Slaviji svake noći sve brojniju publiku, čije simpatije su nepodijeljeno bile na strani Beogradskog fantoma, kako je narod prozvao misterioznog vozača. Činjenica da je baš u to vrijeme Josip Broz Tito bio u Havani na Samitu nesvrstanih izazivao je dodatnu tenziju u redovima milicije zbog straha od toga da su noćne vožnje možda namjerna provokacija.
Nik Banister, privatni istražitelj uma, kreće se primamljivim ali mračnim svetom prošlosti pomažući svojim klijentima da pristupe izgubljenim uspomenama. Živeći na kraju potonule obale Majamija, život mu se zauvek menja kada preuzme novu klijentkinju Mej. Jednostavno pitanje izgubljenog i pronađenog postaje opasna opsesija. Dok se Banister bori da pronađe istinu o Mejinom nestanku, otkriva neverovatnu zaveru i na kraju mora odgovoriti na pitanje: koliko daleko biste išli da zadržite one koje volite?
Očaravajuća Snežana udružuje snage sa vatrenim lovcem, kog je unajmila pokvarena kraljica da ubije lepu devojku i oni se zajedno bore protiv kraljevstva zla u ovom novom i odvažnom osvrtu na čuvenu bajku. Producenti „Alise u zemlji čuda“ imaju novu viziju koja pretvara legendarnu bajku u akcionu avanturu. Zla kraljica Ravena će vladati zauvek ukoliko oduzme život Snežani pa šalje lovca da je pronađe. Ali opaka vladarka nije ni sanjala da bi lovac mogao da obuči devojku da postane hrabra ratnica. Prepun napetih bitaka i izuzetnih vizuelnih efekata, film „Snežana i lovac“ je pravo uzbudljivo iskustvo koje ne treba propustiti.
Ovaj napeti triler sniman u Engleskoj, prvi je film koji je Kronenberg u potpunosti snimio van Kanade. Zanimljivo je da je Vigo Mortensen, spremajući se za ulogu putovao u Rusiju gde je proveo pet dana bez prevodioca. Time je uspeo da nauči delove teksta koji su na ruskom, ali i da usavrši sibirski akcenat. Takođe, pročitao je knjigu o ruskim zatvorima i značaju tetovaža koje zapravo predstavljaju rezime jednog kriminalca.
Radnja se odvija oko staroegipatskog artefakta za koga se ispostavi da predstavlja vanzemaljski uređaj za međuzvezdano putovanje, odnosno eskpedicije koju je američko ratno vazduhoplovstvo, koristeći isti uređaj, poslalo na udaljenu planetu.
Robokap se vratio kako bi spasio nedužne. Detroit je ponovno na udaru nemilosrdnih dilera droge i čini se kako je jedini koji nešto može učiniti upravo Robokap. Nakon što Robokap ubije vođu bande, firma koja upravlja policijom pretvara ga u Robokapa 2, novog, bržeg i jačeg androida koji će se pobrinuti za red na ulicama.
Tokom rutinskog putovanja kroz svemir koje ih vodi prema novom domu, dvoje putnika bude se devedeset godina nakon što se brod pokvari. Uskoro se Džim i Aurora suoče sa činjenicom da će ostatak života provesti na brodu gde će uživati u svim blagodatima koje su ikada mogli da zamisle, a nedugo potom pojavljuju se i međusobne simpatije… Sve dok ne otkriju da se brod nalazi u smrtonosnoj opasnosti. Uz živote pet hiljada putnika za koje odgovaraju, Džim i Aurora moraće da rade zajedno kako bi ih sve spasili.
Džon Kimbl je beskompromisni policajac, koji je već duže vrijeme na tragu dileru droge Kulenu Krispu. Konačno ga uspeva pronaći, ali jedino svedočenje Krispove žene, kriminalca može dovesti pred sud pravde.
Dva vrhunska lopova, Maks Bardet i njegova prelepa saučesnica Lola pobegli su na Bahame da se opuste i uživaju u njihovom teško stečenom bogatstvu. Međutim, agent FBI-a, Sten, proveo je čitavih sedam godina tražeći ovaj par i nikako ne veruje da su se oni zaista povukli iz nezakonitog posla. Ubeđen je da će oni ukrasti i treći Napoleonov dijamant, a u prilog mu ide i činjenica da dijamant putuje turističkim kruzerom, koji takođe odlazi na Rajska ostrva…
S obzirom na to da je pokorila Harvard, El Vuds, zanosna plavuša, pravnica, advokat u usponu u velikoj advokatskoj firmi, pokušava da nađe balans između zahtevna karijere i priprema za venčanje. Ali, kada otkrije da članovi porodice njenog voljenog psa služe kao životinje nad kojima se vrše eksperimenti u jednoj kozmetičkoj kući, ona odlučuje da se bori za njihova prava. Međutim, zbog toga dobija otkaz jer je reč o velikom klijentu njene advokatske kancelarije.
Plašeći se da njegovi prijatelji i porodica nikada neće prihvatiti pomalo praznoglavu El, Vorner odlučuje da raskine vezu pre nego što ode na studije prava na Harvardu. Odlučna u nameri da vrati čoveka svojih snova, El se upisuje na ovaj prestižni fakultet, ali postaje predmet podsmeha. Uprkos njenoj naklonosti prema šoping centrima, šminki i sunčanju, El će ipak ove intelektualne snobove naučiti nekoliko lekcija o stilu, samopouzdanju i pobedi u sudnici.
Sad kad su Dom i Leti na medenom mesecu, Brajan i Mia se povukli iz igre, a ostatak ekipe oslobođen svih optužbi, ovaj tim koji večito putuje po svetu počeo je da vodi nešto nalik normalnom životu. Ali kad misteriozna žena zavede Doma u svet kriminala iz kog izgleda da ne može da pobegne i kad izda one najbliže njemu, ekipa će se susresti s najtežim izazovom koji će ih dovesti pred test kakav nikad pre nisu imali.
Brajan O’Konor je policajac na tajnom zadatku koji ulazi u bandu uličnih trkača u Los Anđelesu sa ciljem da razbije lanac ilegalnih automobilskih trka. Tu upoznaje Dominika Toreta, vođu bande, koji je osumnjičen i za krađu skupocene elektronske opreme. Kako ih bolje upoznaje, Brajanu je sve teže da se fokusira na zadatak, a dodatni problemi nastaju kada se zaljubi u Miu, Dominikovu sestru.
Duh pobune protiv britanske vladavine rasplamsao se u Južnoj Karolini, no udovac Bendžamin Martin, heroj Francusko-indijanskog rata, odrekao se nasilja i odlučio posvetiti mirnom porodičnom životu. Njegove snove poremetit će upravo članovi porodice, sinovi Gabriel i Tomas , koji se pridružuju pokretu otpora i dovode svoje živote u opasnost. Nemilosrdni britanski pukovnik, Tavington, uskoro osuđuje Gabriela na smrt vešanjem, zbog toga Bendžamin nema drugog izbora nego – uključiti se u bitku za slobodu…
U originalu iz 1990, Arnold Švarceneger je igrao policajca koji postaje nastavnik u vrtiću kako bi pronašao ženu i sina opasnog narko-bosa.
Nakon što ih voljeni kralj napusti, njegova nemilosrdna supruga preuzima kontrolu nad kraljevstvom i njegovom prekrasnom 18-godišnjom poćerkom, Snežanom, koju sakriva u dvorcu. Ali, kada princeza privuče pažnju šarmantnog i bogatog princa, ljubomorna kraljica protera devojku u obližnju šumu. Snežana se tada udružuje sa bandom patuljaka kako bi povratila kraljevstvo koje joj zakonski pripada…i naravno svog princa.
Kad ga prijatelj Tej, mehaničar skupocenih i izuzetno brzih automobila, obavesti da se na gradskim ulicama održava još jedna noćna trka, Brajan O´Koner bez razmišljanja pristane učestvovati. On je bivši detektiv iz Los Anđelesa i ljubitelj brze vožnje koji je izbačen iz službe te se preselio u Majami gde živi od učestvovanja u ilegalnim automobilskim trkama. Kad lako pobedi i u ovoj utrci, u kojoj snage odmeri i sa atraktivnom Suki i energičnim Orindž Džulijusom, Brajan među okupljenim gledaocima uoči privlačnu Hispanoamerikanku. Kad ga policijski agenti Markam i Bilkins privedu na razgovor, Briajan sazna da je devojka koju je primetio agent Monika Fuentes, koja se uspela ubaciti u zločinačku organizaciju Kartera Veronea. Verone je narko-diler koji ilegalne automobilske trke koristi za pranje novca, a Monika je uspela postati njegova osoba od poverenja. Pristavši učestvovati u akciji Veroneovog hapšenja, Brajan uspe Markama i Bilkinsa privoleti da mu kao partnera angažuju Romana Pirsa, njegovog starog poznanika i veštog vozača. Kad ih Monika nedugo potom predstavi Veroneu i njegovim ljudima Enrikeu i Robertu, momci zaključe da je pred njima opasan zadatak…
Frustrirani mladić iz razvedene porodice, Šon Bosvel želi se potvrditi u svetu zabranjenih uličnih trka. Kada ga policija uhapsi zbog prekoračenja brzine, nudi mu izbor – može ravno u zatvor ili se preseliti kod svog oca, vojnog službenika, koji je trenutno smešten u Japanu. Iako u početku ima problema privići se na novu kulturu i okruženje, Šon se ubrzo sprijatelji sa ljubiteljem brzine Tvinkijem, koji ga uvodi u svet lokalnih trka. Nespretno i nenamerno, Šon izazove lokalnog prvaka i saradnika Jakuza D.K.-a, pa, kako bi otplatio dug, primoran je raditi za Hana, koji ga uvlači u svet trka potpuno novog stila.
Brajan O’Koner, koji sada radi za FBI u Los Anđelesu, ponovo se udružuje s beguncem i bivšim robijašem Dominikom Toretom, kako bi uhapsili uvoznika heroina, tako što se infiltriraju u njegov posao. Kada obojica budu primorani da se suprotstave zajedničkom neprijatelju, Dom i Brajan će morati da prihvate činjenicu da jedino zajedničkim snagama i međusobnim poverenjem mogu da ga pobede. Ova dva čoveka će naći najbolji način da se osvete – pomeriće granice svega što je moguće na točkovima.
“Mafijaški sveci Njuarka” je dugo očekivana prethodnica revolucionarne, nagrađivane serije “Porodica Soprano”. Mladi Entoni Soprano odrasta u jednom od najburnijih perioda u istoriji Njuarka, postaje muškarac baš kad suparnička gangsterska banda reši da nasrne na svemoćni položaj porodice Dimeo u gradu rastrzanom rasnim sukobima. U tim nestalnim vremenima našao se stric, Diki Moltisanti, koga mladić kuje u zvezde i koji se bori da ispuni svoje poslovne i lične obaveze. Njegov uticaj na nećaka pomoći će neiskusnom tinejdžeru da postane moćni bos koga ćemo kasnije znati kao Tonija Soprana.
Obilazeći Belu kuću sa ćerkom, policajac uleće u akciju kako bi zaštitio svoje dete i predsednika od teško naoružane grupe paravojnika.
Godina je 2159. i na svetu postoje dve klase ljudii: Vrlo bogati, koji žive na svemirskoj stanici „Elizijum i ostali, koji žive na prenaseljenoj i uništenoj Zemlji. Ljudi na Zemlji očajnički žele da pobegnu od zločina i siromaštva koji besne širom planete. Jedini čovek koji može da pomiri te svetove je Maks, običan momak, koji očajnički želi da ode na „Elizijum. Dok mu život visi o koncu, nerado prihvata opasnu misiju, koja će ga suočiti sa sekretaricom Elizijuma, Delakortovom i njenim surovim silama. Ako uspe, ne samo da će spasiti svoj život, već i živote miliona ljudi na Zemlji.
Treći film Isterivači duhova bio je u različitim fazama razvoja nakon izdanja filma Isterivači duhova 2 iz 1989. Zbog odbijanja prvobitnog glumca Bila Marija da se posveti projektu, i smrti kolege glumca Harolda Ramisa 2014, Sony je odlučio da umesto toga napravi ribut serije. Mnogi članovi glumačke ekipe originalnog filma pojavljuju se u novim kameo ulogama, a Ramis je spomenut u završnoj špici filma. Najava glumačke ekipe koju predvode žene izazvala je polarizovan odgovor javnosti i reakciju na internetu, što je dovelo do toga da su stranica filma na IMDb-u i povezani video-snimci na YouTube-u dobili niske ocene pre izdanja filma.
35 godina američka vlada je pokrenula projekat rađanja genetički savršenog deteta. No, odabrana majka je umesto jednog sina rodila blizance koji su potom razdvojeni.
Pedesete u Njujorku; ako ste trinaestogodišnjak koji želi brze automobile i zgodne devojke, postoji samo jedan pravi, najbrži način da ostvarite svoje snove, a zove se – mafija. Mladi Henri Hil, pridružuje se zloglasnoj organizaciji i ubrzo stiče sve o čemu je sanjao – žene, automobile, novac i poštovanje. Najbliži saradnici su mu vatreni Tomi DeVito i smireni Džimi Konvej. Ovaj trojac je strah i trepet komšiluka, a pored redovnih prihoda od reketiranja i drugih mafijaških aktivnosti, zarađuju prodajom narkotika. Ali kada Henri prvi put upadne u nevolje i doživi život iza rešetaka, shvata da je dobrobit mafijaša veoma promenljiva; bivše kolege ga gledaju sa podozrenjem i večitim pitanjem u očima: „Jesi li nas prevario“, a izolacija ga tera da pronađe nove načine zarađivanja. Iz dana u dan, Henri je pod sve većim stresom i sve više nevolja, a jedini izlaz iz ćorsokaka je u saradnji sa policijom…
Ukupno dvanaest letelica jajastog oblika sletelo je na različitim lokacijama širom sveta. Američka vojska uskoro regrutuje lingvistkinju Luiz Benks, čiji je zadatak da uz pomoć fizičara Ijana Donelija otkrije da li su naši posetioci došli u miru, ili predstavljaju pretnju kompletnom čovečanstvu…